with love always


Hallo allemaal.
Deze keer weer een lay-out met een oude jeugdfoto van mijzelf en mijn broers en zussen. Voor degene die nieuwschierig zijn...ik heb het roze jurkje aan. Ik heb als achtergrond een rode cardstock gebruikt. Daaroverheen een vel papier van K and C dat ik lekker "oud"heb gemaakt met een edge distresser van Tim Holz. De randen afgeinkt met distress inkt van Ranger. De bloemen en blaadjes zijn van PM. Ook de swirl is van Prima...Wat hebben die toch geweldige embellishments. Natuurlijk kant en stempels waar ik helemaal gek van ben. De sleutels zijn hele oude sleutels van de rommelmarkt.
Bedankt voor het kijken en fijn weekend verder.
veel liefs Hannie

8 opmerkingen:

marijke zei

wat een geweldige layout heb je er van gemaakt zeg , toppie hoor

Riet zei

Wat is dit schitterend gemaakt Hannie, prachtig kleur papier.

Liefs Riet.x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hannekie, je lay-out is heel mooi.
Leuk gedaan. Groetjes van Jacqueline

Anne's Cards zei

Wat is dit een prachtige LO,mooie stijl heb je !

ScrapEnjoy zei

Wow, dit een super lootje meis, schitterend, maar ja, vintage vind ik altijd erg mooi.

groetjes Lilian

sylvia zei

mooi zeg!!! beetje sprookjesachtig echt super mooi
groetjes sylvia

Eefje Bouweriks zei

Heel mooi geworden, leuk he al die oude familie foto's

Gr.
Eefje

Ingvild Bolme zei

Hi Hannekie

First of all, thank you so much for your nice comments!
I just had a few minutes to drop by your blog, and I just love what I found! You are very talented, and I'm so honored to see that you have lifted some of my layouts! Thank you so much, it's always nice to see that I can inspire someone, and these samples was really amazing!

Wish you a fab. day and all the best for the summer!

*hugs