eerste layout van het jaar

Hallo allemaal


Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2010 toe!!!!

En dan nu mijn eerste layout van het jaar. In het najaar zijn wij naar Burgers zoo geweest in Arnhem. Wat is het daar mooi zeg. Vooral het aquarium is prachtig. We konden het niet laten en zijn allemaal op de foto gegaan met de vissen op de achtergrond. Op deze foto staan mijn jongens met de dochters van mijn zus. Ik heb natuurlijk weer veel van mijn favoriete merk gebruikt. Het papier, de stempels en de bloemen zijn van Prima Marketing. Ook de swirl en bloemen hartjes zijn van Prima. De font stempel is van Inkadinkado. De kleine bloemen zijn mijn nieuwe stansjes van Marianne Design. Dank je wel Petra!! Ik vind ze geweldig.. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

15 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Hannie,

Allereerst de beste wensen voor 2010. Ik vind je layout helemaal geweldig. Prachtig papier, en stempels. de bloemen doen het inderdaad heel goed op een layout.

Liefs Petra

sofietjes handwerken zei

allereste wensen voor 2010 en veel creativieit he.
En die lay out is gewoon prachtig gemaakt.
Denk dat ik erstraks ook eentje ga maken.
groetjes sofie

Eefje Bouweriks zei

Hoi

Gelukkig nieuwjaar,

Wat een mooie lo en een leuke foto

Knuf
Eefje

Riet zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Hannie,leuke foto, en wat een mooi papier en details.

Ik wens jou en je gezin een gezond 2010 toe.

Liefs Riet.

Jeanet zei

De aller beste wensen voor 2010 met heel veel creativiteit !! Een super mooi LO , prachtig papier en embellisch !

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtige lay-out Hannie, super mooi!
Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2010!
Groetjes van Jacqueline

Ila zei

Gorgeous layout!!...I love the papers, flowers and the way you used the stamps!!...Happy New Year!!..Hugs, Ila

Bea van Ette zei

Hallo,

Jij ook de allerbeste wensen voor 2010!

Groetjes, Bea

De Ruijsbroekjes zei

oh jij bent alweer lekker bezig geweest zeg ! Mooie lay out, echt super mooi !

Dank voor je lieve berichtje, tot gauw weer he !

Anneke zei

een hele leuke layout.
de beste wensen voor een creatief 2010

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Hoi Hannie
ik wens jou en je gezin ook een goed en gezond 2010, en vooral een vreugdevol jaar...
tenminste elke dag een glimlach :)
Groetjes Freekje

Francien zei

Nou het is een prachtexemplaar geworden Hannie...leuke koele kleurtjes en de details zijn weer perfect...mooi gedaan!!
Een heel fijn en gelukkig 2010 voor jou en je gezin wens ik je en vooral veel gezondheid!
groetje Francien.

Ingvild Bolme zei

Hi Hannekie!

Just dropping by your nice blog again to see what you have created lately, and I love it all! So many great works! Thank you for sharing, and wish you a fab. and creative week!

*hugs*

Madelief zei

Hoi Hannekie,

Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog! Wat heb jij een mooi geheel van de foto gemaakt! Ik neem mij iedere keer weer voor ook iets meer met mijn creativiteit te doen, maar het komt er niet van! Leuk om zo bij anderen mee te genieten.

Lieve groet, Madelief

elena nuez zei

what a beautiful collages!!!
greetings from spain