thinking about you


vandaag geprobeerd om weer eens een ander kaartje te maken.
Ik vind dat zelf toch wel leuk om steeds iets anders uit te proberen.
Ik heb voor deze kaart maar 1 soort designpapier gebruikt . Helaas stond er geen merk op.
De hoekstempel heb ik nieuw en is van 'The Goods'. Die hebben leuke kleine stempels die
goed betaalbaar zijn. De stempel is van Elizabeth Bell.

Bedankt voor het kijken.

-----------------------------------------------------------------------

Hello

Today i tried to make a card in a different style. I always like to try something new.
For this car i used only 1 design paper (brand unknown). The edge stamp is
from "The Goods". The stamp is from Elizabeth Bell.

Thanks for watching







<

3 opmerkingen:

Francien zei

Nou ik vind dit een geweldig mooi kaartje geworden zeg....wat leuk dat toefje met die leuke dingetjes onder in de hoek en het stempeltje is zo leuk....heel mooi gedaan!!
groetjes Francien.

Nicole Verkooijen zei

Ow Haniie, wat een onwijs mooie kaart, ik vind het gebruik van de swrils ontzettend mooi, en de afwerking ziet er geweldig uit, mijn complimenten !!! Liefs Nicole

sylvia zei

wat een schatje zo dromerig echt heel mooi!
groetjes syl