leuk tasje

Hallo allemaal. Vandaag heb ik een projectje gemaakt naar een voorbeeld van sandra. Deze is voor mijn nichtje die aankomende vrijdag jarig is. Ik wil een kadobon kopen en vond dit een leuke manier om hem te verpakken. Het papier is van Crea Motion. ik heb de papiertjes Bleu romance en Cottage wall gebruikt. Ik heb vrijdag een leuk dingetje gekocht. Een Strikjesmaker. Een handig apparaatje waarmee je heel makkelijk de kleinste stikjes kan maken. De stempel is natuurlijk van penny black.

Aan de achterkant heb ik een leuk label uitgesneden met de cricut uit de storybook cartridge
Hier zie je hoe de zijkant is. Wil je dit tasje ook maken kijk dan even op de site van Sandra .
Zij legt je precies uit hoe je hem kan maken
bedankt voor het kijken
gr hannie

6 opmerkingen:

Esther zei

Wat is ie leuk geworden zeg.

super om kado te doen

liefs

Ila zei

What a Cute project!! ..a Fabulous little gift!..I love it!!..Hugs, Ila

Paulien van den Bosch zei

Ohhhhh, wat super schattig!!!!

marijke zei

wat een suopergave is dat geworden zeg

Sandra zei

Hij is super schattig geworden Hannekie!

Francien zei

Jij hebt ook al zo,n prachtig tasje gemaakt...heb Sandra,s "workshoppie"opgeslagen ook...maar dit is wel heel leuk geworden met deze kleurtjes...en een goed idee om er een cadeaubon in te doen....en die strikjesmaker is echt wel handig hè?....heel mooi gedaan dit tasje hoor!!
groetjes Francien.