vintage easterbunny


Hallo. Nou zoals jullie zien ben ik een beetje in de vintage stemming.Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door Johanna Tonnessen. Deze easter bunny vind ik zo lief ik moest er iets mee doen. Het streeppapiertje is van Making Memories en het stipje van Basic Grey. Het ovaal heb ik uitgesneden met de Cricut (storybook).Ik heb er met chalk inkt van Versa Magic een vintage stempel opgezet van Artemio. De bloemen heb ik uitgeponst . ik hoop dat jullie het leuk vinden.
gr hannie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hello. Another vintage card, I just love the vintage bunny and i just had to make a card with it. This time i was inspired by Johanna Tonnessen. I used papers from. Making memories and Basic grey.. hope you like it
hugs hannie

3 opmerkingen:

Esther zei

Je hoopt dat we hem leuk vinden?

Ik vind hem in ieder geval geweldig.
Wat een schattig kaartje zeg!

Liefs Esther

Francien zei

Hartstikke leuk!!!...hoog knuffelgehalte heeft je haasje....prachtig gedaan en mmoi papier gebruikt...super!!
groetjes Francien.

Riet zei

wat een schitterend kaartje Hannie,prachtig papier.

liefs Riet.x