vintage notitieboekje

hallo
deze keer een leuk notitieboekje gemaakt . ik heb een klein schrijfblokje gekocht. hier heb ik een kaftje omheengemaakt van cardstock. ik heb hem zo gevouwen dat je achterin een pen kan steken. daarna heb ik hem beplakt met papier van K and Company. en het muzieknoten papier is van 7 Gypsies. Het plaatje heb ik laatst op het internet gevonden en was er meteen verliefd op. deze heb ik uitgeprint en ik heb alles een beetje oud gemaakt met distress inkt van Ranger. Met de cricut heb ik wal leuke embellisments uitgesneden van de Storybook cartridge.

aan de binnen kant heb ik het notitieblokje geplakt en deze heb ik ook met papier van K and Company beplakt en verder een beetje vintage gemaakt.


Hoop dat jullie het leuk vinden
gr hannie

9 opmerkingen:

Francien zei

Mooi gedaan hoor....ik hou wel van die aparte projectjes..leuk met die pen achterin ook en mooi papier gebruikt...
Groetjes Francien.

Sandra zei

Geweldig !en wat een gave vlinders zijn dat!waar zijn die van als ik vragen mag..?

Riet zei

woww Hanneke,wat maak jij schitterende kaarten en creaties.
ik ben je gelijk maar gaan volgen.
dus je ziet mij hier regelmatig neuzen.

liefs Riet.

Eefje Bouweriks zei

Hoi schoonzus,

Super leuk boekje geworden

Gr.

Eefje

Esther zei

ow wat een schatje.
echt heel erg leuk geworden.
ik heb story book ook.en moet er toch echt eens wat meer mee gaan doen.
die swirls zijn zo gaaf die erop staan.

liefs esther

Riet zei

wat hebje dat schitterend gemaakt Hanneke.

liefs Riet.

Sandra zei

Oke.Dan moet ik toch is gaan kijken naar story book of tie helemaal leuk is ,want ik ga m natuurlijk niet alleen voor de vlinder kopen he hahaha.
Bedankt!

Paulien van den Bosch zei

super leuk!!!!!!!!!!

marijke zei

ooooooooh wat gaaf wat jij maakt zeg echt mooi , bedankt voor je leuke berichtje in mijn blog ik ga je eens in mijn lijst er bij zetten